فروشگاه آنلاین خرید پستی وسایل موبایل، لباس، کفش، تجهیزات الکترونیک، لپ تاپ، لوازم خانگی، کتاب، عطر، مبلمان، کالاهای ورزشی، زیبایی و سلامت

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ق.ظ
خرید پستی برس حرارتی صاف کننده مو

خرید پستی برس حرارتی صاف کننده مو

برس حرارتی صاف کننده مو

خرید اینترنتی برس حرارتی صاف کننده مو از فروشگاه لاوان

برای صاف کردن موها دستگاه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیتها و نقاط ضعف خود را دارند. یکی از دستگاه های موجود برای صاف کردن مو برس حرارتی است که در واقع ترکیبی از دو وسیله است. با استفاده از این دستگاه دیگر نیاز نیست برای صاف کردن موها در کنار اتو مو از شانه هم استفاده کنید. برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف کردن موها را بسیار ساده می کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت های مدل FH-1168 می توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. سیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می افزاید و از حادثه جلوگیری می کنند. همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می دهد. طول سیم این صاف کننده ی مو 1.5 متر است که باعث میشود کاربر به راحتی بتواند با آن کار کند. همچنین این دستگاه ظرف مدت زمان 30 ثانیه کاملا گرم و آماده ی استفاده میشود.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۰ ق.ظ
خرید پستی کفش مردانه Fila طرح Radiant

خرید پستی کفش مردانه Fila طرح Radiant

کفش مردانه Fila طرح Radiant

خرید اینترنتی کفش مردانه Fila طرح Radiant از فروشگاه لاوان

اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه Fila طرح Radiant را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ سفید این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش مردانه Fila طرح Radiant بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ق.ظ
خرید پستی آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

خرید پستی آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

خرید اینترنتی آبمیوه گیری دستی Manual Juicer از فروشگاه لاوان

در این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را به حقیقت تبدیل کنید. این وسیله ی با ظاهری شیک و بدون نیاز به برق و حتی باطری به صورت کاملا دستی می تواند در خدمت شما باشد. این آبمیوه گیری شامل دو تیغه ی پلاستیکی می باشد که با آن به راحتی می توان به آب گیری انواع میوه ها پرداخت. با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer از خوردن آبمیوه های خنک و خانگی لذت ببرید.

امروزه استفاده از آب میوه های طبیعی، بدون اسانس و افزودنیها از اولویت های سلامتی فرد است، با تهیه آبمیوه گیر دستی می توانید از دردسرها و عذاب استفاده از آب میوه گیرهای قدیمی رها شوید. این محصول برای گرفتن آب انواع میوه ها کاربرد دارد.

ادامه مطلب...
۳۰ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ق.ظ
خرید پستی دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch

خرید پستی دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch

دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch

خرید اینترنتی دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch از فروشگاه لاوان

همانطور که می دانید در زمستان و در سرما کار کردن با گوشی لمسی و دستان سرد بسیار دشوار است. و از آنجا که دستکش های معمولی روی گوشی هیچ عکس العملی ندارند، شما مجبور هستید دستکش های خود را در بیاورید و با دست های سرد از گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. در اینجا دستکش سیلور تاچ به کمک شما می آید. این دستکش ها مانند دستکش های زمستانی دست ها را گرم نگاه میدارند با این تفاوت که شما می توانید با گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی دیگر خود به راحتی کار کنید. سبب این امر، استفاده از الیاف نقره در نوک انگشتان دستکش است که قابلیت اتصال دست با گوشی را فراهم می سازد. برای اولین بار در ایران، توسط شرکت میهن استور، دستکش های سیلور تاچ، مشکل استفاده از گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی در سرما را برای همیشه حل می کند.

این دستکش ها در رنگهای مشکی، آبی، طوسی و قهوه ای برای هر سلیقه ای طراحی شده است. حساسیت عملکرد این دستکش روی گوشی های لمسی به مانند حساسیت دست میباشد. همچنین سایز این محصول به گونه ای است که برای هر دستی مناسب می باشد.

ادامه مطلب...
۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۴ ق.ظ
خرید پستی دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450

خرید پستی دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450

دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450

خرید اینترنتی دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 از فروشگاه لاوان

توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد. دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 از برندهای معروف و باکیفیت در حوزه ی همین محصولات است. افراد بسیاری گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی برایشان لذت بخش است، و موزیک مورد نظرشان درون تلفن همراهشان میباشد، با ورود دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 به بازار، این دستگاه توجه بسیاری را به خود جلب کرد. از این طریق به راحتی و بدون وجود کابل وسیم ،کیفیت صدای بسیار عالی، میتوانید موسیقی دلخواهتان را گوش کنید. محدوده ی عملکرد دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 برابر با 10 متر است. نصب و راه اندازی دانگل به سرعت انجام میشود و برای شروع به کار با آن، نیاز به انجام تنظیمات خاصی نخواهید داشت. نوع فناوری بلوتوثی که با استفاده از دانگل BT-450 به دست می آورید، Bluetooth v3.0 است و از قابلیت A2DP هم پشتیبانی میکند.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ
خرید پستی مانتو بافت کلاه دار Vaina

خرید پستی مانتو بافت کلاه دار Vaina

مانتو بافت کلاه دار Vaina

خرید اینترنتی مانتو بافت کلاه دار Vaina از فروشگاه لاوان

چه کسی پیدا میشود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتوها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتوهای مخصوص به همان فصل تولید میشوند. مانتو بافت کلاه دار Vaina دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک میباشد. مانتو بافت کلاه دار Vaina کلاه دار و آستین دار و همینطور جلو باز می باشد که اگر شما دوست داشته باشید می توانید با بندبلند و زیبایی که تعبیه شده کاملا بسته نگه دارید. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۷ ، ۰۸:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ
خرید پستی سه پایه انعطاف پذیر گوریلا

خرید پستی سه پایه انعطاف پذیر گوریلا

سه پایه انعطاف پذیر گوریلا

خرید اینترنتی سه پایه انعطاف پذیر گوریلا از فروشگاه لاوان

لرزش دست در هنگام عکاسی، یکی از عواملی است که روی کیفیت عکسها تاثیر نامطلوبی میگذارد. استفاده از سه پایه و تک پایه در عکاسی حرفهای و غیرحرفه ای برای این است که از لرزشهای ناخواسته جلوگیری شود. سه پایه انعطاف پذیر گوریلا سایز متوسط 130 گرم وزن دارد و حداکثر ارتفاع آن 25 سانتی متر است. حمل آن راحت است و درون کیف و کوله های شخصی یا لپتاپ جای میگیرد. پایه های آن از گوی هایی تشکیل شده است که به کمک مفصل هایی انعطاف پذیر در کنار هم قرارگرفته اند. این مفصل ها امکان تغییر زاویه و خم و راست شدن را به هرکدام از پایه ها میدهند؛ در نتیجه میتوان آنها را به فرم دلخواه درآورد، از جایی آویز کرده یا به دور جسمی دیگر متصل کرد. این پایه ی انعطاف پذیر کوچک با پایه های ضد لغزشش، امکان ثابت نگه داشتن گوشی را روی هر سطح ناهمواری فراهم میکند.

ادامه مطلب...
۲۷ آذر ۹۷ ، ۰۸:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ
خرید پستی ساعت مچی Rado طرح DarkClassy

خرید پستی ساعت مچی Rado طرح DarkClassy

ساعت مچی Rado طرح DarkClassy

خرید اینترنتی ساعت مچی Rado طرح DarkClassy از فروشگاه لاوان

ساعت مچی Rado طرح DarkClassy دارای قاب و بند استیل با پوششی از استیل مشکی رنگ است که سرامیکهای مشکی درون بند آن قرار داده شده است. صفحه نمایش این ساعت به رنگ مشکی ساده ، نمایش آنالوگ، عقربه های نقره ای بوده و مارکرهای الماس به جای شماره های 3،6،9 و 12 جایگذاری شده است. قاب پشتی آن از جنس استیل و بسیار مستحکم است. همچنین قطر صفحه نمایش 3.8 سانتی متر می باشد. این ساعت با طراحی زیبا و شیک خود توانسته نظر مردم جهان را به خود جلب کند. ساعت Rado بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

ادامه مطلب...
۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۲:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۹ ق.ظ
خرید پستی شنل مردانه Happy

خرید پستی شنل مردانه Happy

شنل مردانه Happy

خرید اینترنتی شنل مردانه Happy از فروشگاه لاوان

شنل مردانه Happy با طرحی نوین و آستین مدل شصتی (Finger) با چاپ فوق العاده با کیفیت در ناحیه یقه عرضه شده است تا رضایت شما مشتریان مشکل پسند و جویای مد و استایل را جلب نماید. این شنل به صورت فری سایز ارائه شده و مناسب افراد با سایز لارج تا ایکس لارج است.

ادامه مطلب...
۲۵ آذر ۹۷ ، ۰۸:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی
جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ
خرید پستی مانتو بافت دخترانه Shine

خرید پستی مانتو بافت دخترانه Shine

مانتو بافت دخترانه Shine

خرید اینترنتی مانتو بافت دخترانه Shine از فروشگاه لاوان

چه کسی پیدا میشود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتوها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتوهای مخصوص به همان فصل تولید میشوند. مانتو بافت دخترانه Shine دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک میباشد. مانتو بافت دخترانه Shine آستین دار و همینطور جلو باز می باشد که اگر شما دوست داشته باشید می توانید با بندبلند و زیبایی که تعبیه شده کاملا بسته نگه دارید. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.

ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۷ ، ۰۸:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر بیابانی